من همونم...

بغض اسمان

من از اوج دريا آمدم... بي هيچ دليلي ... تنها براي تماشاي باران . . . و تماشاي تو...

کسی میدونه من کی ام.....من همون دیوانه ام که هیچ وقت عوض

نمیشه....همونی که باهاش خوشحالن.....اما کسی باهاش نمیمونه

همونی که انقدر آهنگ گوش میده که از ترانه گرفته تا ریتم و خواننده اش

متنفر میشه......همونی که هق هق همه رو به جون دل گوش میده اما

خودش بغضاشو زیر بالش میترکونه.....همونی که فکر میکنن سخته....

سنگه......اما باهر تلنگری میشکنه مواظبه کسی ناراحت نشه اما همه

ناراحتش میکنن....همونی که تکیه گاه خوبیه اما واسش تکیه گاهی نیست

همونی که کلی حرف داره اما همیشه ساکته...

آره من همونم........



نظرات شما عزیزان:

یاسی
ساعت22:43---31 تير 1392
مـــن هنـوز غـــرق گذشتــه ای هســتم

کــه " نمـی گــذرد" !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,ساعت22:32توسط ترسا | |